1. 3. 2012

Je jaro, a-á!

"Je jaro a-á / je jako a-á / a každý jarní květ si vyšel na výlet!" 

Jako dítě jsem se naučila tuto písničku v pěveckém sboru, zapamatovala si z ní pouze tento otravný refrén a každé předjaří (předjaří v mém podání mohlo začínat klidně v lednu) jsem ho vytrvale pěla, nejradši non-stop v autě na dvouhodinové rodinné cestě do Prahy. Dodnes netuším, jestli jsem ten text zkomolila, nebo vyšel takto dadaisticky už z pera autora.

Dnes jsem se probudila, za okny jaro, zaslechla jsem i jemné švitoření ptáčků - než jsem si uvědomila, že to nejsou žádní ptáčkové, ale že tak ladně pískají mé průdušky. A že ležím v posteli nemocná a na nějaké jarní vycházky v sukničkách si musím nechat zajít chuť. 

Tento příspěvek tedy nebude o tom, co jsme si dnes oblékla, ale o tom, co bych si oblékla, kdybych nebyla bývala hloupě promokla a prochladla při přebíhání z auta do metra.

Sukně - sekáč, 120Kč; svetr - e-bay, 350Kč; boty - sekáč, 390Kč; kabelka - sekáč, 65Kč; kabát - sekáč, 290Kč (obarvený v pračce).

Foto Jiří Semecký http://semi.fotopatracka.cz









16 komentářů:

Ani řekl(a)...

Promoknutí a prochladnutí nemá žádný vliv na to, jestli nastydneš nebo ne. Tak si nic nevyčítej :)

Outfit je krásný. Miluji zelenou v jakémkoli přírodním odstínu.

Klára Otepková řekl(a)...

Jako vždy vám to moc sluší, moc se mi líbí kabát, ale hlavně boty. Líbí se mi, že skoro celý outfit je se second handu a naprosto originální.

Anonymní řekl(a)...

Kabátek zrovna sháním, jenom trochu kratší a víc otevřený s klopou. Ta barva je perfektní, takovou chci, šup sem s ní! ;-)
Verunka

Anonymní řekl(a)...

Channah, barva svetru a bot je nádherná! Už dlouho po něčem takovém pasu, ale nemám štěstí :-(
Alena

Anonymní řekl(a)...

Celé je to krásné, ale ten kabát... V létě se chystám si ušít tak dva tři. Tohle je nádhera. Mohla bych vás poprosit, jestli byste nepřidala detailnější foto? Kdyby nevadilo, že si ho okopíruju (použila bych ale úplně jiný materiál). Zajímalo by mě, jak je to řešené v pase a zadní díl. Byla byste ještě úžasnější, než už jste úžasná :o)
Vendula

Anonymní řekl(a)...

Super, moc krásné, jako vždy.. taky už to jaro cítím :-)

Anonymní řekl(a)...

kam chodíš do sekáče? :))

alexa.b řekl(a)...

Super outfit a bezva botky:-))
http://boualexa.blogspot.com/

Channah řekl(a)...

Děkuju moc za všechny reakce!

Vendula: napište mi na nebezem@seznam.cz mail, pošlu detailní fotky :)

Anonymní: tak různě po Budějicích :) Teď hlavně Bellitex a Česká, když mám víc peněz, tak Front.

Unknown řekl(a)...

Boty a svetr jsou nádherně sladěné. A ta vážka, kterou jsem obdivovala už na starších postech... opět plesám:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, už se tě na to určitě někdo ptal, ale koukala jsem, že máš hodně šatů od Dorothy Perkins, chci si něco objednat a nejsem si jistá velikostí (mám 38). Mohla bys mi prosím poradit? Nebo ta jejich tabulka na webu opravdu funguje? Díky

Anonymní řekl(a)...

Opět Krásné. Ale měla bych čistě praktický dotaz. Zdá se mi to,nebo máš holé nohy bez silonek?

Eliška

Channah řekl(a)...

Veru: vážku miluji hříšnou láskou!

Anonymní: velikost 38 odpovídá u DP velikosti 10. Samozřejmě záleží na střihu šatů, ale plus mínus to funguje.

Eliška: mám punčocháče od Marks and Spencer, mají právě krásně jemné a světlé, takže nejsou vůbec vidět.

Anonymní řekl(a)...

Ten kabát mě dostal, je nádherný!! Jak to pořád děláte, že jste tak krásná?

Anonymní řekl(a)...

Kabát mne neoslovil, ale jinak je to krásná kombinace, boty vypadají skvěle!

Iris řekl(a)...

Víc tak hezky oblékaných lidí! Díky Channah, potřebovala jsem narazit na tvůj blog, aby mě to nakoplo chodit oblečená, jak chci :-) Chce to sebevědomí, protože lidi čučej, i když většinou pozitivně. Většina chodí konzervativně, jako by se v módě stále necítili svobodní...

A vzpomněla jsem si na podobnou básničku! :-D

Krokodýl

Jedna dvě tři čtyři pět,
šel krokodýl na výlet,
koukal tam a koukal tady,
prohlédl si staré hrady,
lesíky a louky v květu,
zastavil se u bufetu,
slupl kilo špekáčků,
pak si koupil žvýkačku,
sedl si a napsal pohled,
na pohledu bylo tohle:

Jedna dvě tři čtyři pět,
vyšel jsem si na výlet,
čekejte mě v pátek ráno,
ať je v kleci vyvětráno,
ukliďte mi prosím bazén,
už abych byl zase v Praze,
hodně jsem se nachodil.
Líbá vás váš krokodýl.