22. 5. 2012

Prokletí ležaté osmičky

V několika předchozích příspěvcích jste si mohli všimnout netypické spony v mých vlasech. Tento příspěvek bych jí ráda věnovala a nakazila vás tak svým osmičkovým nadšením. Varování: přečtení tohoto článku může mít za následek vybudování osmičkové závislosti a utracení značné sumy peněz.

Doupě osmičkových spon, http://www.flexi8.com/ , taktéž obsahuje varování, že jakmile výjimečnou ohebnou pičičmundičku vyzkoušíte, zamilujete se a vyhodíte všechny ostatní skřipce a spony. Taková silná prohlášení ovšem slýcháme dnes a denně o různých převratných výrobcích a po vyzkoušení onoho zázraku spíš litujeme vydaných financí. Zkrátka: objednala jsem, vyzkoušela jsem, zahořela jsem. Spona je lehká, ohebná, skvěle drží, zajímavě vypadá a obchod ji nabízí v 7 velikostech a spoustě druhů. Zásadní problém, jak už tušíte, je rychlé vybudování fyzické a psychické závislosti - začala jsem objednáním dvou spon, pak přiobjednala dvě a další dvě... a hnedle mám stádečko šesti spon a pocit, že bych uživila ještě několik dalších. Někdy se mi zdá, že tvar ležaté osmičky naznačuje, že jich budete chtít vlastnit nekonečně a stále nebudete mít dost... Obchod čas od času nabízí poštovné zdarma (lepší než sledovat stránky je zapsat se do newsletteru - neposílají ho často), při objednání vyššího počtu spon ale dejte pozor na DPH/clo - česká pošta vám ho může napařit od cca 30 dolarů.

A tady máte mou sbírku (poslední obrázek je pokus, zda se mi na hlavu vejdou všechny - těsně, ale přece!)


20 komentářů:

Henri řekl(a)...

To jsem neměla vidět, to je něco přesně pro mě. Zatím stavím sbírku na http://www.hpstylstudio.cz/eshop, ale už jsem si říkala, že bych uživila i kovové spony.

Eli řekl(a)...

Nevypadají vůbec špatně, ale mě na vlasech takové věci prostě nedrží a doma se mi to pak válí. Nějakou dobu to třeba i vydrží, ale pak se mi celý účes rozpadne, nejlépe v autobuse plném lidí :-)

udvouverunek řekl(a)...

Tak jo, přihlásím se k newsletteru. Podobnou sponu chci už dlouho a zatím jsem se neodvážila. Ale poštovné zdarma je až moc velké lákadlo!
Verunka

Anonymní řekl(a)...

taky se mi to moc líbí, je to super nápad! můžu se jen zeptat na zkušenosti s těmi velikostmi? Mám podobné vlasy jako Ty a přemýšlím, jestli medium nebo small...

Channah řekl(a)...

Henri: neklikám, odolávám, nemohu si dovolit další sponkovou stránku!

Eli: tyhle drží! Mně právě také nic jiného moc nedrželo, kromě frnacouzských spon. Tyhle propichovací mi nedržely nikdy, ale tyhle osmičkové jsou pružné a lehké a drží jak přibité...

Verunka: jen do toho! Nemívají to poštovné zdarma moc často, takže je třeba chvíli vydržet.

Channah řekl(a)...

Anonymní: na dlouhé jemné spíš small, mám i medium, ale ty nosím třeba přes ten cop (jako na fotce), na samotné stočené vlasy je docela velká...

Anonymní řekl(a)...

Za jak dlouho po objednání Ti spona přijde?

Anonymní řekl(a)...

http://www.fler.cz/zbozi/spona-do-vlasu-2004941
moc doporučuju tyhle spony.Fungují na stejném principu,ve vlasech jsou nádherné,slečna,která je vyrábí,jich má obrovský výběr a jistě udělá i na zakázku,ve vámi zvolené barvě.Sama je používám a všichni mi je chválí :-).

Anonymní řekl(a)...

Nákupu osmičkových spon asi nepodlehnu. Myslím, že až na středovou osičku bych ji zvládla vyrobit. Nicméně kožené spony na tomtéž principu zbožňuju. A od doby, co jsem jednu z dřevěných, na které tu odkázala Henri, viděla na neznámé slečně v davu, marně hledám takovou po řemeslných trzích. A hle, tady jsou a prodávají se na Karlově mostě! Běžím pro ni. Děkuju Henri :-)
Adivey

Anonymní řekl(a)...

chichi, další, co propadla flexinam :D Na našem webu je o tom celé vlákno čítající mnoho a mnoho stran. A čas od času tam naběhne objednávací mánie a v galeriích členek se objeví spousta nových obrázků :evil:
Gratuluju k novému pěnězotahačizpeněženky :o))

Anonymní řekl(a)...

Anonymní z 22. května 2012 20:31: Nejsou na stejném principu :) nechce se mi hledat fotka, jak funguje flexka, ale funguje drobet jinak :)

Iva.Cz řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Iva.Cz řekl(a)...

Já jsem se nakazit nechala a po zkušenostech s velkým množstvím jiných variant spínání vlasů touto nekonečnou osmičkou vřele doporučuji. Francouzské mechaniky klasických spon lámou vlasy o hrany. Propichovací jehlicové spony se - jak tu někdo říkal - zásadně rozpadají plus já navíc vlastním sbírku jehlic, ke kterým jsem ztratila sponu nebo spon, ke kterým jsem ztratila jehlici. Celá finta osmičky je právě v originálně vyřešené jehlici a tu po domácku nevyrobíte (pokud nevlastníte manžela s cnc strojem) Jehlice je totiž součástí spony, takže se nemůže vyvléknout, vypadnout a ztratit a taky má na spodní straně zoubky, kterými zapadá do okrajů osmičky a tím pevně drží. Jediná možnost, že by se účes s touto sponkou rozpadl je, že máte příliš velkou velikost osmičky.

Channah řekl(a)...

Anonymní 22.5.: tak do týdne až dvou.

Adivey: ta jehlice je právě ten problém - je to nějaký patent, je navlečená přímo na sponě a koupit se určitě nedá...

evil: kde kde kde? Toužím po společnosti stejně postižených ;)

Iva.cz: podepisuji oběma rukama.

Anonymní řekl(a)...

Googlila jsem a myslím, že Evil měla na mysli dlouhevlasy.cz http://dlouhevlasy.cz/phpbb/viewtopic.php?t=1961&postdays=0&postorder=asc&start=270
Adivey

Anonymní řekl(a)...

ať koukám jak koukám, "nerozpadnutelně" je vyřešené jen přichycení trnu k osmičce. co se ale rozpadne, to je účes z hladkých jemných vlasů, které mám, protože prostě ze spony vyklouznou. čekala jsem nějaký fígl, a ono zase nic :-(

Lída řekl(a)...

Hele holky, a nechcete jich třeba pár objednat hromadně? :)) Klidně i až bude poštovné zadarmo?

Anonymní řekl(a)...

http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=3790417#3790417

Jestli jsi ještě stále nenašla tu správnou diskuzi, tak tady je :-)

Alča řekl(a)...

No, já mám hodně jemných a těžkých vlasů, doufala jsem, že flexispona je udrží, ale bohužel nikoliv, vyklouzávají Jediná verze, kdy to jakž takž drží, je pokud použiju ty spony dvě, nahoru menší a dolů větší, efektní drdol jen s jednou se mi tedy absolutně nevede. Asi mám nějaké úplně divné vlasy nebo nevím.

Channah řekl(a)...

Alčo, nemáte moc velkou variantu spony? Možná by o jednu menší velikost držela lépe... Nebo zkuste tu variantu nejprve cop a pak drdol, cop vlasy zpevní. Radím tedy naslepo, jen odhaduji, v čem může být problém.