30. 10. 2012

Sněžná analýza

Jakýsi psycholog kdesi napsal, že jedním z příznaků deprese je neschopnost radovat se. Jako příklad uvedl reakci člověka, kterému někdo nadšeně sdělí, že venku padá první sníh. "No a co má být," odpoví ten deprimovaný a nejde nadšeně pozorovat mystérium sněhu. 

Já vám nevím - kdyby byl letošní první sníh dobře vychovaný a napadl v polovině (nebo radši koncem) listopadu, možná bych se z něj i radovala (zejména pokud bych seděla v teple doma s hrnkem čaje a pozorovala jeho jiskřivé skotačení z teplé a bezpečné vzdálenosti). Ale co už, sníh je tu, minimálně moje Zorka z něj má patřičnou nedepresivní radost.

foto: Allia
šaty Dorothy Perkins - výprodej, 25 liber; boty - sekáč, 250Kč; pásek - sekáč, baret - výprodej C&A, 50Kč; punčocháče - výprodej C&A, 39Kč; kabelka - sekáč,120Kč; rukavice - po mamince; pes - k nezaplacení :)









12 komentářů:

Jana řekl(a)...

Asi tak nějak, z tepla ústředního topení, vlněných ponožek, čaje a zpoza knížky by se mi taky líbil... Vítám Tě tedy v depresivním klubu, jsem Jana a jsem závislá na teple a sluníčku :)

Anonymní řekl(a)...

Jsem Bára a jsem závislá na teplém podzimu a barevném listí a dost mě štve, když mi ho mokrá břečka vydávající se za sníh krade. Kdyby to aspoň byl opravdový jiskřivý prašan...
Šaty krásné. Nemůžu už dlouho žádné takové s dlouhým rukávem sehnat. :-)
Adivey

Channah řekl(a)...

Mé milé dámy, díky za sdílenou frustraci, ta se prý snáší lépe! Jmenuji se Hanka a jdu nahlásit ukradený podzim na policii :D

Unknown řekl(a)...

Přestože je teprve konec října, tak mi první sněhové vločky udělaly velikou radost, mám ráda ten pocit, jak hezky hladí a chladí.
http://a-drop-of-style-from-brno.blogspot.cz

Madietta řekl(a)...

Můj pocit z uplynulých dní byl : no dobrý, tak tohle už by snad ohledně zimy stačilo, mohli bychom rovnou přejít k jaru jako dalšímu bodu programu?

Ale zas by se nedaly nosit takovýhle krásný chumlavý outfity... ;-)

Anonymní řekl(a)...

jsem Reny a jsem zavisla na pocasi sobotniho dopoledne

janča grillča řekl(a)...

až na ty modré stíny je to arcisuper :-)

Ametystalia řekl(a)...

tá kabelka nemá chyby! :3

JINA řekl(a)...

A já se jmenuji Jitka a poslušně hlásím, že tak poslintanou klávesnici, jako nad modely z tohoto blogu jsem měla naposled při objevení Zuzky z Far away from magic land....Nádhera! přesně můj styl, tleskám, chválím i jinak všemožně adoruji!!!

JINA řekl(a)...

P.S. nemohla jsem to nechat jen tak:)) http://jina-blog.blogspot.cz/2012/11/oh-muse-tell-me-your-story.html ;)

Anonymní řekl(a)...

Ty červené šaty jsou úžasné, úžasné, úžasné!!! A v kombinaci s baretem a punčochami v krásně modré barvě ještě úžasnější. Mít na tohle kostru, neváhám ani chvíli a začnu shánět buď rovnou ty šaty, nebo na ně materiál s heslem "Jehlice a dlouhé zimní večery to jistí". :-) (m.)

Channah řekl(a)...

kristin brno: závidím horkokrevnost! :)

Madietta: amen.

Reny: vítej do klubu!

janča grillča: jaké modré stíny? :D Měla jsem hnědé!

Ambrozália: děkuju :)

JINA: děkuji, jsem poctěna :)

M.: to se někdo má, když je šikovný - já bych si jehlicí tak leda vypíchla oko :D