1. 10. 2013

Těžký den pin-up girl

Býti pin-upkou není vůbec lehké - ať děláte, co děláte, nic se vám nedaří: barvy se vám rozlijí, jídlo se vám připálí, nákup rozsype, tapeta odlepí, hřebíček nezatlučete... a ještě se vám u všeho vašeho konání záhadně nadzdvihává sukně. A teď si zkuste představit, jak takový typický den nešťastné pin-upky vypadá:

10 a.m. - Vzorná hospodyňka začíná den úklidem a pečením. Kdyby se jí do toho pořád nepletl ten zlobivý psík, před kterým musí chránit bábovku i doughnuty!


1 p.m. - Po obědě je čas na domácí práce - po všech těch pohromách, které běžný den pin-upky provázejí, je třeba zašít všechny potrhané sukně a šaty...


3 p.m. - Čas na sport! Badminton je vhodný pro každou dámu... jen jak se trefit do míčku, když se raketa neustále plete do sukně?!


5 p.m. - A pin-upka toho má právě dost, odjíždí do teplých krajin, třeba se tam zbaví toho prokletí neustálých trampot. A jéje - oko na punčoše hned na začátku cesty? Možná bude lepší zůstat přeci jen doma...


Foto: Jiří Frantál https://www.facebook.com/jfrantal
Modelílna a oblečení: Channah 

Fotky jsou z připravovaného kalendáře - bude hotov na začátku prosince, tak se těšte :)

28 komentářů:

HaLucie řekl(a)...

Pecka. :)

Anonymní řekl(a)...

Hezké fotky, ale nelíbí se mi orámované celé oko, resp. spodní linka, to je velký přešlap. Přibližuje to oči a zestařuje. Mám ráda tvou klasiku. Horní linky, stíny a tak.

Martina, Elegant 40 řekl(a)...

Krásné fotografie, skvělý nápad, ale make-up by to chtělo trošku jiný, určitě bez výrazné spodní linky. Jen změnit líčení, jinak moc hezké.

Havana Blues řekl(a)...

Pin-upky asi moc nepečou, co? Jinak by se netvářily, že tahají dougnuty z trouby i s tou cukrovou polevou...:c)

Channah řekl(a)...

Moc děkuji za komentáře i za kritiku!

Havana Blues: nooo, možná tam odpočívají po nazdobení? :D Ale co já vím, pin-upky popletou všechno :))

Katie řekl(a)...

Krásné fotky.:-)

Anonymní řekl(a)...

Krásný fotky a vtipný komentáře. Lenka

Anonymní řekl(a)...

Nějak to není ono, sorry...Něco tomu chybí.

Anonymní řekl(a)...

Reklamní plakáty na různé výrobky a kalendáře lehce nevulgárně erotické s pin up girls si muži vylepovaly do svých šatních skříněk, aby se kochali jejich plnými tvary a vnadným poprsím!!!!!

Anonymní řekl(a)...

oprava: vylepovali

Channah řekl(a)...

Opět moc děkuji za všechny reakce.

Anonymní poslední: no jistě :) A já plné tvary opravdu nemám, a stejně mě pin-up baví... Snad za to není moc let natvrdo :D

Anonymní řekl(a)...

moc pěkné a vtipné

Unknown řekl(a)...

Skvělý nápad! A vtipně napsané. Tenhle styl Ti prostě sedí! Veronika

Adivey řekl(a)...

Vtipné to opravdu je, pěkné celkem taky. Ale musím souhlasit s tím, že líčení mi k tomu přijde moc tvrdé. A kazí mi dojem příliš skloněná hlava na 1. a posledním snímku. Co jsem viděla na internetu, tak původním pin-upkám bylo vždy dobře vidět do obličeje. Ale hodnotím jen subjektivní dojem. Co je jak moc retro nejsem s to posoudit. Neberte to jako jedovatou kritiku a určitě v "pin-upení" pokračujte, i když býti pin-up girl je evidentně řehole :)

Anonymní řekl(a)...

Hanko, jsi výborná! Katka

Anonymní řekl(a)...

Většina tvých "všedních" fotek je mnohem lepší než toto. Divné líčení (podobně jako u toho nejdivnějšího focení ever na jakési šperky, kteréžto fotky jsi pak raději stáhla) a tak nějak tomu chybí život.

Anonymní řekl(a)...

Já oceňuju nápad, fotky jsou celkem vtipné. Jenom jako ostatním se mi moc nelíbí líčení očí plus bych zapracovala na pózách - nevím, jak to popsat, ale působí na mě strašně ztuhle a křečovitě, trochu to ty fotky sráží dolů.
Lienka

Renata řekl(a)...

Mně se to teda moc nelíbí, zdá se mi to takové křečovité... "Opravdové" pin-upky u toho vypadají tak přirozeně...

Sára Krocan řekl(a)...

No wow, našla jsem konečně blog, který se také zaměřuje na starou módu! Mám velkou radost! Musím si ho celý projít a už ho sleduji! :-) T=ž tě zvu na svůj blog, který se věnuje také staré módě:-) Ale asi nemám tolik krásných fotek.

Midge řekl(a)...

Dovolím si vstoupit z pohledu pánů, tedy těch, kvůli komu pi-up girls vznikly :-). Je to prosté. Vzbuzuje to v nás ochranitelské pocity - dáma je v nesnázích (nebudu dál rozvádět, že od ochranitelského pocitu k sexuální přitažlivosti je pekelně blízko). Nebo, dámy, nechcete, aby se aspoň někdy tohle v "pánech tvorstva" probudilo?

Anonymní řekl(a)...

Že jste nepřestala psát nadobro? To by mi bylo líto. M.

Anonymní řekl(a)...

Copak se děje, že se tu nic neděje? Škoda, opravdu krásný blog ....

Adivey řekl(a)...

Lidi, neplašte! Počkejte, po Aiwa! festivalu se nám Channah snad zase vrátí ;)

Anonymní řekl(a)...

Co se stalo? už je mi po vás, milá Channah, smutno :-)
Qin

Sára Krocan řekl(a)...

Super!! Moc vtipné a dobové.

Sára Krocan řekl(a)...

Teď si čtu ty komentáře... (a vidím, že už jsem jeden psala...). Možná to není dokonalé, občas ti není vidět do obličeje a máš tvrdší líčení, ale... Dnes už takové fotky skoro nikdo nedělá a tyto mají stejnou atmosféru jako ty z 50. let. To je hlavní. Možná nemáš tak plné tvary a dobový obličej, ale nejsi žádná vyhublina a neděláš ze sebe pin up jakože z 50., ale přitom komerční s makeupem a líčením z roku 2013. Za mě - drž se focení a z některých komentářů se inspiruj pro příště, ale neber je moc vážně:-)

Julia řekl(a)...

Parádní článek, outfity jsou super moc ti to sluší akorát musím souhlasit s ostatními- ty linky ti moc nesednou

RichardW řekl(a)...

Jako fakt moc pěkné kousky. Partnerka si letos na Valentýna pořídila takové hot šaty. Prostě takové hot oblečení. Jako vlastně doteď nevím, jestli jsou to šaty i do společnosti. Protože ona mi je ukázala jen v soukromí. :-) Každopádně bych řekl, že na rodinný oběd u babičky si je asi nikdy nevezme. :-D