22. 8. 2014

Starý pivovar a Evelyn Byrnes

Na focení ve starém pivovaru u Stráže nad Nežárkou s fotografem Vaškem Roubíkem jsme si věru nemohli vybrat lepší počasí - chvíli slunečno a horko, chvíli déšť, chvíli vítr jak na vrcholku mořského útesu, dvěma slovy mnozí efektové. Panu fotografovi ale přírodní živly nebyly dost, proto fotil tu přes jakousi lodyhu, tu přes můj hedvábný šátek, posloužila dokonce i nalezená láhev od ochucené vody. Renesanční osobnost zkrátka mnohé efekty nejen využije, nýbrž i vytváří :) A to nezmiňuji to, jak mě druhý den bolela bránice od smíchu (a naučila jsem se dokonce novou básničku!) Z fotek jsem upřímně nadšena a velmi za ně Vaškovi děkuji. 

Na focení jsem měla šaty od americké módní návrhářky Evelyn Byrnes (dnes již zesnulé): navrhovala pod svou značkou Evelyn Byrnes New York hlavně v 50. - 70. letech a byla majitelkou obchodu s módou na Manhattanu - zde prodávala jednak šaty podle vlastních návrhů, ale i modely jiných návrhářů. Šaty jsou z přírodního hedvábí, jejich sukně má pět vrstev a pod nimi ještě dvě spodničky! Už mi bylo důrazně řečeno, ať neprovokuji, nicméně se sluší uvést, že i tyto šaty mám z druhé ruky.

Foto: Vaše Roubík https://www.facebook.com/pages/Vašek-Roubík-Photography/321323957913221 http://roubikphoto.blogspot.cz






Pokud vás zajímá detailnější fotka šatů, nafotila jsem je pro vás zde:



6 komentářů:

Veru82 řekl(a)...

No tak ty šaty jsou opravdu nádherné! Nechápu, kde chodíte na takové skvosty. U nás v Unimodě jsou jenom samé nexty a timeouty. Nemáte nějaký návod, jak poznat kvalitní sekáč a jak v něm hledat, aby člověk našel takovou nádheru?

Vita řekl(a)...

Ty šaty jsou nádherné a vypadají, že by klidně mohly být z letošní kolekce! Ty fotky jsou skutečně povedené, líbí se mi, že efekty jsou dělané už při focení a ne dodatečně na PC (nebo to tak alespoň vypadá).

Channah řekl(a)...

Veru82: tyhle šaty jsou konkrétně z Votočvohoz a přišly mě na 300Kč. Nechápu, nerozumím, ale mám radost. Jinak jeden můj starší průvodce po ČB sekáčích zde: http://mezinebemazemi.blogspot.cz/2013/02/pruvodce-po-budejickych-sekacich.html

Nějaké obecné rady (ale stejně si myslím, že někdo má sekáčové štěstí někdo prostě ne):

Jít nejprve po materiálu - vše řádně "osahat", teprve potom vytahovat ramínko či věc bez ramínka. Je to rychlejší a vyhnete se zklamání z (například) krásných, ale na dotek hnusných polyesterových šatů.

Nikdy nebrat věci, které jsou onošené, 100% vám nesedí, barevně se k vám nehodí nebo jsou z hnusného materiálu - zní to asi samozřejmě, ale v sekáčích se často podlehne kouzlu "přece to tu za ty peníze nenechám".

Nejít cíleně koupit černé úzké kalhoty ve vel.38, spíš se chodit jen tak podívat, zda vám něco necvrnkne o hlavu.

A každého půl roky spálit půlku prasete na počest sekáčových bohů ;)

Channah řekl(a)...

Vita: jojo, pan fotograf je moc šikovný! Vyráběl si na místě barevné filtry z petflašek a bylin :)

Anonymní řekl(a)...

Krásné šaty a moc Vám sluší.. musím také pochválit Vaše články zde i na Módním pekle, jen tak dál...

Channah řekl(a)...

Děkuji moc, to mě těší :)