31. 7. 2011

Množení dělením...

Někdy mám tolik práce, že bych se nejradši rozdělila na dvě půlky a pracovala s dvojnásobnou vervou. Nebo by jedno dvojče mohlo pracovat a jedno odpočívat, to by teprve bylo něco! A co teprve kdyby dělení fungovalo na některé věci - nemnožila bych chleby a ryby, ale třeba kuřecí kari, toho mám v indické restauraci vždycky málo (i když je ho plný talíř). Na oblečení by bylo dělení asi škoda - na co mít dvoje stejné šaty? Leda tak na oblečení svého nového namnoženého dvojčete ;)

Zdvojené fotky nafotila opět žvejKačka během pražské soboty, která se zvrtla - místo tance pod širým nebem (pršelo) jsme se zcela neplánovaně odebraly do Lucerny, kde nedávali nic jiného, než Harryho Pottera. Byl to nicméně působivý zážitek, kde jinde uvidíte naštvaného olezlého draka se zarostlým řetězem v krku, a to vše ve 3D?

(Bystří čtenáři jistě poznávají šaty, které jsem si objednala jako boží trest za zveřejnění odkazu na Lafrock Fashion. Hedvábná halenka sekáč, punčochy a brož e-bay.) 






Aktualizace 4.8.: takhle mě namalovala kamarádka Eliška, teď na mě ta fotka vybafla na FB :) Děkuju!


Žádné komentáře: