18. 10. 2011

Postřižiny

Mí milí Facebokoví příznivci již vědí, jaké drama se odehrálo desátého října po poledni: obdržela jsem obálku, kterou jsem nadšeně a zbrkle (byť u kraje) rozstřihla - a tím vyrobila průstřih do nové sukně, která byla v obálce vložená volně bez sáčku. Jistě chápete nesmírnost tohoto komorního dramatu a mé rozjitřené city - a pochopitelně napjatě čekáte, jak tato krvavá historka dopadla. 

Neumřela! Uzdravila se! A tady ji máte:

(sukně Morgan - ebay, 140Kč i s poštovným; spodní triko káhirský trh; svetr Philip Russel - výprodej, 150Kč; boty Clarks - sekáč, 290Kč; kabelka Debenhams - sekáč, 120Kč)

foto Lenka Adamová - http://adamova.deviantart.com/  


14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Musím říct, že ta modrá mi přijde k té červené příliš ostrá. Sukně je sama o sobě dost výrazná. Klidně bych si dovedla představit svetřík v zemitých barvách. Sukýnka je nádherná a má krásný střih. Na kabelce můžu oči nechat. Jinak váš blog sleduji pravidelně a váš styl se mi líbí. P.S co nějaké podzimní foto s pejskem :-)

Channah řekl(a)...

To je rychlost, první komentář pět minut po zveřejnění! Děkuju za pochvalu, foto s pejskem určitě bude, byť Zorka není úplně trpělivá modelka. Jinak tu modrou/tyrkysovou jsem zvolila proto, že je na sukni v hojné míře obsažená :)

Iru řekl(a)...

Mě se to líbí a moc, aspoň je to veselé :) Přemýšlím teď nad nějakou barevností k velké koňakové brašno-kabele co na mě dneska vykoukla ze skříně. Nějaké tipy na vhodnou kombinací barev?

janča grillča řekl(a)...

mně se to také líbí, barvy mám ráda obzvlášť na podzim a v zimě, kdy se všichni zahalují do černých nebo šedých nebo nedejbože tmavěmodrých kabátů a vytvoří smutný obrázek k tomu již tak dost depresivnímu počasí :) mohu se zeptat odkud máte ty punčocháče?

Anonymní řekl(a)...

Mně se ta modrá líbí moc, je to "moje" barva. A celkové ladění taky, na sukni není vůbec poznat, že byla na umření.

Kris řekl(a)...

také chválím a ráda bych se připojila k dotazům na původ jednotlivých kusů- zajímalo by mě, odkud je ta úchvatná kabelka? děkuji za odpověď

Anonymní řekl(a)...

To je nádhera! Obdivuji vás, jak umíte oblečení zkombinovat. Tohle jsou asi nejhezčí fotky a nejhezčí oblečení, které jsem tu zatím viděla.

Anonymní řekl(a)...

Je to moc hezky sladěné, sluší Ti to tam...jen by mě strašně zajímalo, kde je nějakej takovej sekáč, kde se dají koupit takovéto značkové kousky za hubičku! :-) Někdo nějaký tip na sekáče v Praze?

Channah řekl(a)...

Děkuju za všechny Vaše komentáře!

Iru: hm, co třeba tmavě modrá? Ta by se mi ke koňakové líbila moc :) Nebo i tmavě zelená, krémově bílá...

janča grillča: tak tak, dáme šedivé zimě nafrak! Punčochy - já si nemůžu vzpomenout, ale buď Orsay, nebo CA

Kris: sekáč v České ulici, ČB :)

Anonymní řekl(a)...

Tedy Vám tak sluší barvy. Snažím se nechodit černobíle, ale troufnu si tak na kombinaci jedna barva dvě barvy neutrální (bílá plus béžová, bílá černá) a do toho jedna výrazná, nebo vzor na doplňcích. A těch ještě nesmí být přehršel, jinak mi to úplně ubírá na tváři... :( Ty věci začnou nosit mě, ne já je. Ale vy jste takový výrazný typ, že na vás je tohle skvělé.
Hanka

piggy řekl(a)...

Ta sukně je skvělá! A všechno ostatní taky! :)

Anonymní řekl(a)...

ahoj Channah, už jsem se nemohla dočkat dalšího příspěvku. Hrozně bych chtěla umět kombinovat jako Ty... a bejt prudce elegantní, ale to bych si Tě musela asi najmout na celkovou přeměnu :-). Nedávno jsem Tě potkala v Otakarce, šla jsem tam asi po roce a tys tam vlítla v krásnej pouzdrovejch šatech a úžasnejch vínovejch botičkách :-) Nic jsem opět nesehnala a říkala si, že Tě asi příště oslovim, něco Ti koupim za odměnu a poprosim o pomoc :o) Co bys tomu řekla. LK

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Hanko, prosím tě můžu se zeptat, jak nakupuješ na ebay? To jsi asi na tu aukci přihazovala, nekupovala za "kup teď", že? Mně přihazovat nejde, říká mi to, že mohu kupovat jen aukce s kup teď:-( Poraď prosím, vyhlídla jsem si krásné šatičky.. Díky

Channah řekl(a)...

Hanka: děkuju! Nevím tedy, jestli jsem extra výrazný typ, původně mám blonďatou inteligenci, ale s tmavými vlasy jsem se trochu zvýraznila ;)

piggy: dík :)

LK: klidně příště oslov, když budu mít čas (a inspiraci), ráda poradím ;)

Anonymní: ráda bych poradila, ale netuším, proč ti to nejde... s tím jsem se nesetkala :( Na tuhle sukni jsem přihazovala, vyšla mě na jednu libru, zbytek byl poštovné.