9. 11. 2011

Radostný důvod hanebného odmlčení

Milí moji - ano, zanedbávala jsem vás, potažmo tento blog. Toto (ne)blahé období ale končí a veřte, že mělo svůj dobrý důvod. Tady ho máte: nosila jsem ho půl roku, největší porodní bolesti trvaly skoro čtrnáct dní a pak bylo po dvou hodinách hotovo. Novorozeně sklidilo pořádný potlesk a teď už rozesílám všem přátelům a příbuzným fotky z (porodního) sálu. Nemůžu vás samozřejmě ochudit - pro vás je tu ale ještě jedna dobrá novina: narozenou show jsem odložila do Baby- ... tedy do DVD-boxu a teď už se budu věnovat všem činnostem, na které nebyl v poslední době čas, tedy i tomuto milovanému blogu.

Kochejte se (a hledejte Channah):

foto Jiří Tvaroh - http://www.jiritvaroh.cz/cs/









7 komentářů:

Carrot řekl(a)...

Krindapána, ty kostýmy! Obzvlášť ten předposlední, nádhera.

Anonymní řekl(a)...

Kostýmy jsou naprosto nádherné. Já obdivuji tu odvahu vystupovat. Osobně jsem ji nikdy nenašla.

Anonymní řekl(a)...

Nádhera, nádhera, nádhera!!!

Unknown řekl(a)...

Poslední kostýmy!!!

Anonymní řekl(a)...

kostýmy jsou úžasné :-D
docela by mě zajímalo, co přesně to bylo za vystoupení. patrně břišní tance, ale k tomu mi nesedí poslední fotka.

Cathy

Channah řekl(a)...

Děkuji, děkuji - na kostýmech si dáváme záležet.

Cathy: byla to orientální show, ale každoročně tam dáváme jeden tanec úplně jiný, aby se diváci probrali - letos mě napadl "retro flirt dance", byla to spíš taková recese, ale měla úspěch :) Až bude video, dám ho sem.

Anonymní řekl(a)...

Jé...:) Moc vám to všem sluší, krásné to muselo být.