2. 12. 2011

Vítězná núbie a začarovaný náramek

Většina z vás, kdo mě blíž neznáte, asi matně tuší, že se nezabývám jen šmejděním po sekáčích, sepisováním mouder a pózováním před objektivem. Protože se o svých jiných aktivitách moc nezmiňuji (s výjimkou show), možná tápete, co se děje v tom mezidobí, než na blogu vykvete nový příspěvek. Rozhodla jsem se tedy váš duševní život obohatit reportáží z jednoho listopadového víkendu:

To se takhle pár tanečnic vydalo do Duisburgu na mezinárodní taneční soutěž Bellydancer of the World a kromě desetihodinové cesty tam a desetihodinové cesty zpátky moc netušily, co je v daleké cizině vlastně potká. A že se děly věci! Porotu zmátl náš veselý núbijský tanec natolik, že nám svěřila do opatrování pohár za první místo. (Na tomto místě je nutné poděkovat Wardě, mému núbijskému dvojčeti, neb spolu jsme v kategorii folklor duo zvítězily). Z módního pohledu vás jistě zaujme sáčkový kostým (od slova" sáček", nikoli "sáčko") v trendy color blocking oranžovo-tyrkysové kombinaci.

(foto André Elbing)

Nyní ale už k mysteriózní historce o kouzelném náramku: součást ceny za první místo byla i poukázka na nákup zboží v obchodě s orientálním zbožím. Koupila jsem si taneční kalhoty a dumala, jak umořit zbylá eura. Padl mi do oka náramek s draky, vzala jsem ho ale spíš "do počtu" bez valného úmyslu ho skutečně nosit. Přivezla jsem si milý náramek domů a hned příští víkend ho vzala na pražský festival se záměrem věnovat ho do tomboly na charitativním tanečním večeru. To jsem taky (spolu s pár dalšími drobnostmi) udělala a bezelstně si koupila dva tombolové lístky. No jasně - co jsem vyhrála zpátky?!? Drakům se asi u mě zalíbilo a nechtěli pryč. Koukala jsem na ně lehce podmračeně a oni mi podmračený pohled oplatili. Tak to tedy ne, holenkové, však já se vás zbavím! Hned následující večer jsem je strčila na prodej do stánku na místním bazaru - vzápětí přišla spřízněná tanečnice Martina: "Jé, Miao náramek, kde se tady vzal?" A hned mi vysvětlovala, že je to jakýsi šperk z jedné oblasti v Číně, poměrně vzácný a že ho V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ nemám prodávat. Poslušně jsem si tedy (už potřetí!) náramek vzala k sobě a přemýšlela, co se to tady k sakru děje. Co myslíte, že se nakonec stane?

1) z náramku vystoupí duch dvou draků a splní mi dvě přání
2) z náramku do mě vstoupí dračí síla a bude ze mě superžena
3) nestane se nic, ale náramek se ke mně bude jak bumerang vracet, kdykoliv se ho pokusím zbavit

...pst, pozor, tohle je on ↓ 

11 komentářů:

Galeb řekl(a)...

a já jsem si tolik přála ten náramek vyhrát, protože bych ho opatrovala s láskou;-)

Channah řekl(a)...

Já už ho teď taky opatruju... no, s láskou, spíš s lehkým podezřením ;)

Anonymní řekl(a)...

myslím, že tento náramek lze pouze darovat. Potom udělá dvojí radost ( dárci i obdarovanému).

Carrot řekl(a)...

Hehe, to je zákeřný náramek!
A k vítězství gratuluju:)

Heather ♥ řekl(a)...

Taky gratuluju!!! ;)

Anonymní řekl(a)...

gratuluji k výhře :-)
náramek je zajímavý, na tvém místě bych si ho nechala - i když ti asi nic jiného nezbyde ;-)
Cathy

Channah řekl(a)...

Anonymní: Galeb, to jsi zas ty? ;)))

Mrkev, Audrey: děkuju!

Cathy: tak tak, dal mi to najevo dost důrazně...

Olinka řekl(a)...

Moc povedená historka. Myslím, že náramek se ti mstí, že jsi ho chtěla drze odkopnout... Potřetí bych to neriskovala. Draci te pokoušou:-)

Hopskulka řekl(a)...

Proboha, ten je tak krásný.

Galeb řekl(a)...

nene to jsem nebyla já:-D

Kamila Sirotna řekl(a)...

pokud je to z kultury Miao, tak se hlásím, že pokud bys ho chtěla někomu darovat, tak bych se snad ani draků nebála... ale myslím, že by si se spíš měla s draky smířit. Gratulace, Nubijko :-D