22. 12. 2011

Boj o přežití

Život je boj a vydobýt si svůj denní chléb stojí nějaké to úsilí - proto mám také pro jistotu zaměstnání hned několik. Když mě čeká perný den, vystrojím se ráno po vojensku. Protože ale mezi zbraněmi prý mlčí múzy, což nemohu riskovat, skončila jsem s vyzbrojováním jen u oblečení a v jádru zůstala čirý pacifista. (Pozorní čtenáři jistě poznali městskou verzi volnočasového modelu pro veverky.)

Kabát - sekáč, 290Kč, šála - sekáč, 60Kč; manchestráky - sekáč, 80Kč; kožené boty Timberland - sekáč, 430Kč; baret - sekáč, 30Kč; kabelka - sekáč, 290Kč; kožené rukavice - po babičce, 0Kč.




8 komentářů:

zejzen řekl(a)...

Tak to plně chápu a podporuji. :D Když se vzbudím s tím, že mám chuť nakopat kohokoliv do zadní části těla... projevím to i ošacením. Většinou army šaty. (ale né z army shopů... až moc ehm děvkoidní)

Channah řekl(a)...

Kde se dají sehnat pěkné army šaty? V tomhle oboru jsem nováček, ale uniformy se mi vždycky líbily, tak si nechám ráda poradit :) Hlavně ale žádné maskáče!

Anonymní řekl(a)...

Krásné foto, krásná modelka. Ikdyž sem nikdy neměla žlutou ráda, vy mě snad přesvědčíte o opaku :-D. Myslím, že mě nejde k obličeji, ale na kalhotách by mohla vypadat stejně dobře jako na vás. Hned mám barevnější den...

Markéta Trpišovská řekl(a)...

dobrý nápad :-)

Anonymní řekl(a)...

Působí to bachratě. hlavně ty kalhoty

zejzen řekl(a)...

V sekáčích samozřejmě. :-) Čas od času. Osobně vymetám jen sekáč v Teplicích a v Ústí nad Labem (opovažte se tam chodit!!! :D).

Anonymní řekl(a)...

Podobný kabát jsem si pořídila letos také, s hnědým páskem, a v kombinaci s černými hladkými koženými holínkami se v něm cítím skvěle - kultivovaný městský military styl přesně vyjadřuje moje rozpoložení. Jen ty doplňky už mi k tomu přijdou moc tvrdé - stylově i barvou.

Stáňa řekl(a)...

Úplně super! Je pravda, že kabelka by nemusela být lakovaná, ale i tak to patří k mým tvým (hehe) nejoblíbenějším modýlkům!