28. 5. 2012

Budapešťská obrazárna

V minulém budapešťském příspěvku jsem se zaměřila na to, jak vypadá pouliční móda v místním podání. Stále mi ale zbylo dost fotek, které ilustrují mé maďarské opojení. Snad ho fotky dokáží přenést alespoň částečně i na vás.

P.S. Právě se mi z Dánska vrátila má dvorní fotografka, brzy se tedy dočkáte pokračování mých módních kreací (ony pokračují stále, jen teď nějakou chvíli nebyly patřičně dokumentovány).



Parlament! Přelezla jsem kvůli téhle fotce most v 36 stupňovém vedru, važte si jí! :)

Maďaři mají cit pro skloubení starého a nového...

... a pro skloubení dobrého s ještě lepším. (perkelt s čímsi připomínajícím těstovinové halušky)

Channah vydávající se do víru velkoměsta.


Channah již vířící v termálu.


Takové zrcadlo chci domů! ;)

Město, kde jsou i kanály krásné :


Čas odletět domů... ale já se vrátím! (A se mnou přijde velká taška na klobásky a čabajky.)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krása, ale momentálně nejvíc toužím po tom teple, byť 36° je trochu moc. O 5° méně by mi stačilo. :) Jinak - slušelo Ti to (jako vždy).
Adivey

Heather ♥ řekl(a)...

Wow, ty fotky jsou moc hezký! Sluší vám to a máš perfektní postavu ;)

janča grillča řekl(a)...

skvele fotky!

Anonymní řekl(a)...

Krásné sykýnky a krásné fotky z Budapešti. Jinak mam přesně stejnou fotku poklopu kanalizační šachty z budapešti, u mě to je trošku profesionální deformace a taky se mi strašně líbili.
Zuza

Anonymní řekl(a)...

Úplně tomu rozumím, mne Budapešť taky dostává...

Kriky řekl(a)...

Nektere fotografie jsou proste uzasne..:)

Channah řekl(a)...

Adivey: závidím na těch fotkách sama sobě, chci teplo zpět! :)

Audrey, Janča, Ch.: děkuju!

Zuza: profesionální deformace na kanály? :) Jsem plna zvědavosti.

Anonymní: musím tam zpět, to je jasné...