2. 5. 2012

Jak se fotí štěně

"Zkrátka, máte-li fotografický aparát, pořiďte si k němu štěně; máte-li štěně, pořiďte si k němu fotografický aparát, a pak zkuste své štěstí. Je to napínavé, napínavější než lov na plachou zebru nebo tygra bengálského. A více vám už o tom neřeknu: přesvědčte se sami." (K.Čapek: Dášeňka, čili život štěněte)

Protože je Zorka na tomto blogu tvor populární, někdy mám pocit, že i nejpopulárnější, rozhodla jsem se nafotit nový model právě s ní. Na nějaké pózování ať už mé nebo psí nebyl čas - nutností bylo udržet Zorku alespoň v zorném poli fotoaparátu. Proto se nedivte, že celé mé oblečení včetně psa uvidíte na jediné fotce, kde mi ale chybí hlava, protože se Zorka rozhodla vyrazit vstříc nedobrovolnému fotografovi.  

Výraz Zorky vystihl nedávný komentář u příspěvku Mystická odhalení raného podzimu slovy "chudak pejsek na posledni fotce, vypada jako by ho nekdo pred tim serezal :( " Ano, to je její nejčastější výraz při setkání s náhodným nebo nenáhodným kolemjdoucím: jsem týrané zvířátko, kterému nedal nikdo měsíc najíst a rok ho nikdo nepodrbal. Má sousedka mě z týrání Zorky podezřívala nějaký čas, protože se na ni mé milé zvíře vrhalo s výrazem štvance, který touží po lidském doteku a teplém slově (nebo buřtu). Kde se to ti psi vlastně učí? Funguje to každopádně dokonale :)

Na závěr příspěvku přidávám pár svých fotografických pokusů - neberte je moc vážně, makro kompaktem nebude nikdy žádné velké umění. Zato jsem ale zastihla Zorku v klidové pozici, kdy se vyhřívala na sluníčku.

Top - sekáč, 120Kč; pásek - Dorothy Perkins, součást jiných šatů; sukně Topshop - e-bay, 0,9 libry; boty Effeni - sekáč, 199Kč; kožená no-name kabelka - sekáč, 150Kč; Zorka - útulek, OKč.













13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Neber si to osobně, ale Zorka je prostě nejkrásnější :D
Morgyš

Channah řekl(a)...

Já vím, musím se s tím jen trpně smířit :D A to se tak snažím, zatímco ona má na sobě potvora stále stejný model!

Unknown řekl(a)...

Focení se zvířaty je vždycky velká zábava. S mou kočiček máme dost podobné zážitky. Ona ráda leze tam, kde chci něco fotit, ale aby se fotila s někým, když se to chce, to ani náhodou! Takže mám spoustu fotek typu "přicházející kočka", něco podobného jako Ty, jak pózuješ a Zorka běží k fotografovi...
Jinak musím říct, že vám to oběma moc sluší a ty boty jsou skvělé. Veronika

Klára Otepková řekl(a)...

krása, přesně podle mého gusta, jen by mě zajímalo odkud jsou ty úžasné boty a úžasná kabelka.

Vita řekl(a)...

Ta sukně je perfektní <3 Náš pes tedy pózuje celkem ochotně, což možná bude velikostí (prý čím větší pes, tím méně se hýbe).

Fotky kytek jsou krásné, ovšem evokují mi blížící se zkoušku z jejich fyziologie T___T.

Liška řekl(a)...

Moc pěkně to všechno ladí k sobě!

Heather ♥ řekl(a)...

Vyfotit nejen štěně, ale jakéhokoli aktivního psa je BOJ. Mimochodem - sluší ti to. ;)

Anonymní řekl(a)...

Tak Zorku sem tu obdivovala dycky. Sukničku máš nádhernou a moc mě zaujala fotka makro špianvých dvěří od auta s odrazem. btw umíš psát skvělý články vždycky mě potěší a připomenou mi, že mi něco chybí v šatníku :-D Ivette

Channah řekl(a)...

Veronika: :) Já mám spoustu fotek "zelená tráva a v levém horním rohu černá šmouha".

Cleo: boty sekáč Front a kabelka sekáč Prego. Do druhého zmiňovaného chodím na vintage kabelky, dělíme se o ně spravedlivě s paní majitelkou (co si nenechá ona sama, odeberu já).

Vita: to je pravda, například focení retrívřice mi šlo :) Hodně štěstí u zkoušky!

Liška, Audrey: děkuju!

Ivette: tak to se omlouvám za zvýšení tvých životních nákladů ;)

Anonymní řekl(a)...

mooc pěkný - vymazlený do posledního detailu :-D

Anonymní řekl(a)...

Takového "týraného" psa máme taky :) Ta naše se, když ji za něco sprdnu, přikrčí až přimáčkne k zemi a vypadá, jak kdybych ji běžně kromě vynadání ještě přetáhla klackem. Dělá to jenom tehdy, když ví, že nás vidí někdo další. Jakmile jsme samy, třeba v lese, jenom po mně loupne okem a povel splní. Jsou to prostě vypočítavé potvory :-D

Anonymní řekl(a)...

Och, děkujeme za přidání do "Inspirativních blogů", je to pro nás veliká pocta :) Jinak focení zvířátek je fakt psina a.k.a. kočičina, anžto ani kočičky neposedí a vyfotit je lze jen za hlubokého spánku.
Jinak, Hani, obdivuju ty tvé jednolibrové úlovky na eBay, asi se od tebe začnu inspirovat/učit, protože sukně a podobně za jednu libru, to je fakt pecka!!
Verunka

Channah řekl(a)...

Anonymní 4.5.: :D Bestie krásnooké!

Verunka: ne že mi je všechny vybereš! ;)