12. 6. 2011

Jména hloupejch...

"Jména hloupejch po všech sloupech" aneb kdo nebloguje, jako by nebyl. Dneškem se i já připojuji k tisícihlavému(?) stádu a hodlám pravidelně oblažovat dosud nic netušící veřejnost svými módními kreacemi. A když už jsem tedy součástí stáda, nezbývá než přemýšlet, čím se přeci jen liším.  

Co tedy můžete na těchto stránkách čekat? Všechny zájemce o nejnovější módní trendy zklamu z jedné vody načisto: to, že inklinuji k "retro" stylu, šatům a sukním à la léta padesátá, je má dlouhodobá úchylka, nikoliv povědomí o aktuálním módním dění. Dají-li módní božstva (a moje impulsivní povaha těžko setrvávající u jedné činnosti), najdete zde příští rok styl zřejmě podobný, i kdyby byly v módě neopreny.  

Ale dost řečí a víc fotek: níže vidíte ochutnávku mých nedávných výstrojí, v dalších příspěvcích budou následovat fotky detailnější s uvedeným zdrojem původu (obvykle ten či onen sekáč). Budete moci sami posoudit, zda jsou mé modely nebeské, nebo jde spíš o tvrdý dopad na zem. Už se těším na vaše komentáře, na své vlastní sledovače i nenávistníky, na obdivné ódy i anonymní příspěvky sdělující mi mé překvapivé tělesné i duševní diagnózy. Zkrátka: vstupte, je otevřeno!
            

4 komentáře:

Siena in Style řekl(a)...

znam te z nyxu a nove sleduju:)muzes kouknout i ke mne;)
http://sienastyle.blogspot.com/

Tereza N. řekl(a)...

Těším se další outfity! I když Tě taky sleduju na nyxu:)

Anonymní řekl(a)...

Nechcem ti kazit iluzie ale toto nie je retro. Sama mam velku slabost pre retro modu (najma tridsiate roky) ale retro styl chce viac ako dat si spodnicku pod saty, chce to znalost tej doby.
Minuly tyzden som v zahrebe videla taku retro babu z 50tych rokov ze sme sa s muzom skoro posadili - okrem nadhernych obrovskych zelenych pin-up siat mala vintage kabelku, na hlave satku spod ktorej vykukovali starostlivo napomadovane velke vlny a na ociach obrovske vintage okuliare. Tomu ja hovorim retro, hodne fashionblogu.

Channah řekl(a)...

Anonymní: na slečnu bych se ráda podívala a pokud by psala blog, tak si ho i ráda přečetla. Ale já sama se o přesné dobové retro ani nesnažím, spíš se jím volně inspiruji a upravuju si ho tak, aby bylo pro mě běžně nositelné.