30. 7. 2014

Hedvábné šaty od Alberty Ferretti

Dnes mám pro vás jeden ze svých nemilejších sekáčových úlovků - hedvábné šaty od italské módní návrhářky Alberty Ferretti za 249Kč. Její šaty jsou známé vrstvením a řasením materiálů - tyhle konkrétní mi přijdou trochu v duchu Marilyn Monroe. Horní díl šatů je vyztužený kosticemi, zdobený řasením a z boků překrytý díly látky, které přes prsa pokračují jako vazačky za krk. Letmým průzkumem internetu jsem zjistila, že jsem ušetřila něco kolem tisíce dolarů.

P.S. Také máte někdy pocit, že když "ulovíte" něco s výraznou slevou, že vám ušetřené peníze jaksi zbyly a můžete je utratit znovu? A nejlépe hned několikrát... ;)


Foto: Jaroslav Cvejn
Vizáž: Věra Cvejnová
http://www.2nicephoto.cz/

(fotky šatů doma: Channah)





5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak ty šaty vám teda fakt závidím!

Anonymní řekl(a)...

Šaty jsou krásné- ale ten postprocesing fotografie je daleko za hranou koukatelnosti.

Veru82 řekl(a)...

Moc se mi líbí! Ještě bych ráda viděla fotku celých šatů ve stoje - aby bylo vidět to řasení na postavě :)

Channah řekl(a)...

Díky moc za reakce :) Až budu mít chvilku, zkusím šaty nafotit ve stoje.

Vita řekl(a)...

Páni, na vás vypadají krásně - na té první fotce jen na panně jsem si říkala, že za sekáčovou cenu OK, ale tu ůvodní bych za "krávou přežvýkaný" hadr nedala ani kdybych vyhrála v loterii - ale v reálu vypadají mnohem líp a sedí skvěle!