30. 5. 2016

Červený hadr od býka

Má drahá přítelkyně Stáňa mi ušila sukni. Rudou kolovku. A jsem z ní nadšená natolik (z té sukně totiž, ale vlastně i ze Stáni), že ji nejen všude nosím, ale donutila mě po uherském půlroce napsat příspěvek na blog.

K jakým příležitostem se červená sukně hodí?

1) Na povlávání ve větru v zahradách Pražského hradu.



2) Na promítání Pomády pod širým nebem. V Cadillacu!


3) Na svatbu probíhající přes den (děkuji za laskavé svolení zveřejnit fotku nejkrásnější nevěstě Kačce, foto Tomáš Valenta).


4) Když se koketně potuluji po klášterech. (foto Lukáš Kenji Vrábel, vizáž Veronika Špoková )



5) Na to, abych s autorkou sukně, v býku narozenou Stanislavou, ladila!


P.S. A je ze mě gif. Tak dík, Anet!



8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hani, souhlas. Také jsem vždy milovala, miluji a budu milovat kolové sukně!!!

Emilka řekl(a)...

Ta sukně je parádní! Moc Vám sluší.

Alea řekl(a)...

Nádherná sukně :) kdysi dávno jsem se pokoušela ušít podobnou, ale moc se to nepovedlo - nešije náhodou autorka i na kšeft? ;)

Channah řekl(a)...

Zdravím a děkuji za reakce! Autorky jsem se ptala a prý ji svými objednávkami zásobuji natolik, že nemá volné kapacity :D

Anonymní řekl(a)...

Skvělá sukně! Nejvíc se mi líbí kombinace s černým tričkem a kabelkou (na svatbě), moc krásný outfit. Já osobně dávám přednost sukním v pase na gumu, jako mají např. zde, protože je to pro mě takové nějaké pohodlnější. :o) A pohodlí je pro mě na prvním místě. :-) Zdraví Kačka

Anonymní řekl(a)...

To jsou moc krásné fotky, moc Vám to na každé sluší! Každá kombinace vypadá úžasně, no co víc k tomu dodat. :)

Vendula řekl(a)...

To jsou moc krásné fotky, moc Vám to na každé sluší! Každá kombinace vypadá úžasně, no co víc k tomu dodat. :)

Achima Abelard řekl(a)...

Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

Ještě jednou děkuji.