28. 3. 2012

Jak se státi námořníkem - část I.

"Prasátko vzhlédlo a zase pohlédlo pryč. A bylo mu tak hloupě a trapně, že se málem rozhodlo, že uteče na moře a stane se námořníkem..."

Tento citát z Medvídka Pú patří mezi mé oblíbené - v několika variacích ("uteču do pouště a stanu se beduínem" nebo "uteču do lesa a stanu se poustevníkem") ho používám, když je na mě všeho moc a já toužím prchnout někam pryč, kde mi všichni dají svatý pokoj.

Už z toho důvodu jsem nemohla odmítnout nabídku Petra Louženského na focení v námořnickém stylu v přístavišti na Hluboké. Klidu jsem si při focení příliš neužila, výsledné fotky však stojí za nějaké to balancování na vratkém molu či manévrování mezi racčinci! Jsem z nich nadšena natolik, že jsem rozdělila námořnický příspěvek na dva - nemohla jsem se totiž rozhodnout, které fotky vyřadit, takže jsem je jen spravedlivě rozdělila vedví. Pokračování příště!


Šaty - Dorothy Perkins, výprodej, 20 liber; kabátek Topshop - sekáč, 240Kč; boty Topshop - nyxí bazar, 300Kč; kabelka - tamtéž, 100Kč. 

Foto Petr Louženský - http://www.petrlouzensky.estranky.cz/ 
(Podívejte se na jeho krásné fotky z cest!)










25 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nááádhera! Tak toto se opravdu povedlo - oblečení, ale i fotky jsou dokonalé. Krása. Na námořnické téma jsem se těšila, ale předčila jsi má očekávání. :-) (Omlouvám se za přehnané nadšení, které nemám ve zvyku. Asi se stoupajícími teplotami venku taju.)
Adivey

Plazmový hořák řekl(a)...

Nějak jsem si vzpomněla na Kim Ki-dukův Ostrov. Fotky jsou takové zasněné. A botičky Ti zááávidím :D

Anonymní řekl(a)...

No téda! To je fakt paráda :) Ty barvy, ty prostě žeru :) Oblečení krásné a vyladěné jako vždy, natočené vlásky... a hlavně ty barvy! Těším se na další článek a panu fotografovi tleskám :)
Verunka

Anonymní řekl(a)...

Krása :)

Anonymní řekl(a)...

Moc hezky, jako vzdycky -s vasi postavou a nohama budete vypadat dobre i v pytli :-D

Anonymní řekl(a)...

áááááááááááááááááááááá jsem opět nadšená!!! a tleskám hned se mi rozzářil den a jsem nalděna tu správnou jarní vlnu. Hned jsem si pořídla několikero náušnic a sukni v sekáči :-)

Ivette

Anonymní řekl(a)...

Ty boty a ta kabelka jsou prostě boží!!!

Channah řekl(a)...

Děkuji, děkuji! Jsem ráda, že se vám fotky líbí tak moc, jako mně. A těšte se, ještě jich mám v šuplíku druhou várku!

Lucka řekl(a)...

Máš silonky nebo se mi to zdá?

Channah řekl(a)...

Luci, mám silonky (a kabátek má velký podíl vlny), takže mi bylo krásně teplo :)

Anonymní řekl(a)...

super vse, ale posledni fotka, to je vazne mazec :-).

Heather ♥ řekl(a)...

DOKONALÉ! Moc se mi to líbí, ta kabelka a boty ♥. Nejvíc se mi líbí ta 1. fotka jak tam sedíš na molu ♥

STEPANKA řekl(a)...

ty boty! ty boty! ty boty! Odkud jsou? S.

Martina řekl(a)...

Boty a kabelka jsou super! (A to upřímně nemám ráda žlutou.) A jako vždy vám i to ostatní moc sluší. A ve vlasech máte ty slibované žížalí vlny? A psala jste, že máte vlasy jemné a svéhlavé? Začínám se těšit na svojí žížalu, třeba pak budu mít taky tak krásné kudrny. :-)

Channah řekl(a)...

S: Topshop, kožené :)

Martina: ano, to jsou pravé žížalí vlny! Vlasy mám jemné, nic na nich nedrží - a tyhle vlny držely tři dny, dokud jsem je neumyla :-o

Anonymní řekl(a)...

co to znamená žížalí vlasy? :-) já mám taky hodně jemné vlasy, když je natočím kulmou, tak to mám do hodiny rovné :-( tak bych ráda dostala nějaký tip, jak si pořídit vlny...Katka

Channah řekl(a)...

Katka: postup v tomto příspěvku: http://mezinebemazemi.blogspot.com/2012/03/vlnim-vlnis-vlnime.html

Anonymní řekl(a)...

Děkuji moc :-) Váš blog čtu pravidelně, ale tenhle článek mi nějak unikl :-( jinak fotky v námořnickém stylu se Vám vážně povedly ;-) Katka

Jana řekl(a)...

Wow! Ty žluté doplňky k tomu jsou úplně mega moc moc!!! <3 Asi Ti vykradu tuhle studnu nápadů a dovolím si to aplikovat na svůj šatník O:-)

Vita řekl(a)...

Je to krásná kombinace barev. <3

Fotky jsou nádherné, ale nechtěla bych ve vysokých podpatcích balancovat na okraji, za zády temnou vodu...

Lucka řekl(a)...

Ptala jsem se proto, že jsem si nebyla jistá, jsou krásně světlé, úplně splynou s kůži. Můžu se zeptat odkud jsou? Jsem taky bledulka a marně hledám, všechny "tělové" jsou na mě světlé, tak nosím černé nebo žádné.:)

Lucka řekl(a)...

Pard=n, chtěla jsem samozřejmě napsat, že všechny tělové jsou na mou světlou kůži tmavé.:))

Channah řekl(a)...

Jana: jen do toho, mám radost, když můžu být inspirací :)

Vita: a já navíc plavu jak sekera ;))

Lucka: jedině Marks and Spencer - kupuju je tam pravidelně, jsou jemňoučké, ale dost vydrží. A hlavně jsou světlé, mám ten samý problém se sháněním kdekoli jinde.

Katka Foltánková řekl(a)...

Námořnické fotky jsou moc hezké. Líbí se mi kombinace se žlutou, je to originální a vypadá to dobře.

Anonymní řekl(a)...

It's really very complicated in this active life to listen news on TV, thus I only use the web for that purpose, and obtain the most recent news.

Feel free to surf to my site ... Tao Of Badass