20. 3. 2012

Zaoceánská dobrodružství kožené brašny

Tento týden se mi nepodařilo ukecat žádnou spřízněnou duši na nafocení mých jarních výkřiků, proto došlo na zádveří a samospoušť - omluvte prosím sníženou kvalitu obrazu a zvýšený výskyt zásuvek.

Když jsem přidávala popisek jednotlivých částí svého odění a jejich ceny, zjistila jsem, že nejdražší součástí je vínová kožená brašna. Stála mě 28 dolarů a musela jsem si ji na ebayi doslova vybojovat - ne tedy brašnu samotnou, ale její zaslání. Paní prodávající byla naštěstí velmi ochotná a ač obvykle do Evropy nezasílá, souhlasila s vyhledáním ceny poštovného u UPS. Když mi své zjištění napsala, málem jsem spadla ze židle: 276.72 dolarů!!! Prosila jsem paní, ať zváží možnost poslat kabelu obyčejnou poštou, ale to jí přišlo příliš riskantní, protože nebylo možné balík pojistit. Zapřisáhla jsem se, že nesu všechna rizika včetně spadnutí letadla, sežrání balíku dravou zvěří a ukradení parádivým pošťákem. Brašna tedy asi po týdnu od odeslání dorazila - v pořádku, bezpečí a přesně taková, po jaké jsem už dlouho toužila. Je z kvalitní kůže a neskutečně objemná: minulou sobotu jsem do ní nacpala veškeré vybavení na taneční seminář a nalehko odjela učit do Jindřichova Hradce. Paráda!

Svetr Orsay (výprodej, 250Kč), sukně Hennes (sekáč, 80Kč), punčochy Dorothy Perkins (výprodej, 2 libry), boty - Timeless (ebay, za poštovné), kabát Laura Ashley (ebay, 1 libra), šátek (sekáč, 25Kč), náhrdelník Six (výprodej, 65Kč), kožená brašna (ebay, 28 dolarů).




19 komentářů:

Plazmový hořák řekl(a)...

Krásné. Máte úchvatné uhrančivé nohy... Ze mě se snad stane foodfetišista.
Oblečení se mi také líbí, nemám co vytknout.

Anonymní řekl(a)...

Takže, líbí se mi boty, kabelka, náhrdelník, šaty, kabát, punčochy, jak říká Kopřiva tak i nohy, no a vlastně celá Hanka :) No jo, to se holt někdo má... ;-)
Verunka

Heather ♥ řekl(a)...

Nejlepší jsou boty s kabelkou

Vita řekl(a)...

Ty boty s kabelkou parádně ladí, navíc mě zaujal náhrdelník. A poštovné z USA je často závratně vysoké, bohužel T_T.

Anonymní řekl(a)...

Všechno úúúžasný!

Klára Otepková řekl(a)...

Všechno Vám moc sluší, ale kabát přímo závidím, ten je naprosto úchvatný!

Anonymní řekl(a)...

ááááááááááááááá nemám slov chci taky s takovou grácííí vyjít si na jarní procházku!!!! miluju tuhle barevnou kombinaci. Hned je mi smutno , že nic takovýho neseženu...

Ivette

LemurKata řekl(a)...

Ty botičky!!! Ty chci.:D Ale ono je to (opět) všechno nádherně sladěné a elegantní.

Jak zhubnout řekl(a)...

Máš to moc hezky sladěné, super foto.

Anonymní řekl(a)...

Ty botičky-ty jsou naprosto ÚŽASNÝ!!

Channah řekl(a)...

Páni, moc děkuju! Téměř se červenám ;)

Ivette: proč bys nesehnala? Já to vpodstatě posbírala po sekáčích a výprodejích - jako ostatně celý svůj šatník.

Anonymní řekl(a)...

Combo kabela + boty - ti dva pro sebe byli zrození...!!

Anonymní řekl(a)...

Krása, ty boty nemají chybu. A já jsem konečně našla pěkný sekáč i v místě mého bydliště a hned jsem si koupila pár pěkných kousků! Hurá :D

Anonymní řekl(a)...

No já sekáče celkem taky vymetám, ale s E-bay nemám žádné zkušenosti. Ale v sekáči sem minulý týden ulovila nádhernou áčkovou kytkovanou sukni za 120kč takže se mi hned zvedla nálada

Ivette

Anonymní řekl(a)...

When someone writes an article he/she retains
the thought of a user in his/her brain that how a user
can be aware of it. Thus that's why this article is perfect. Thanks!

my page - http://chestfatburner.com

Anonymní řekl(a)...

This info is priceless. How can I find out more?

My weblog: Symptoms of gynecomastiaas well as do the following

Anonymní řekl(a)...

Great article! This is the kind of information that are
meant to be shared across the internet. Shame on Google
for no longer positioning this publish higher!
Come on over and seek advice from my web site . Thanks =)

Feel free to surf to my web site ... Gynecomastia throughout Age of teenage life and also Senior years

Anonymní řekl(a)...

Having read this I believed it was rather informative.
I appreciate you finding the time and effort to put this information together.
I once again find myself personally spending
way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!


Review my web site; How To Find Gynecomastialowering Plan

Anonymní řekl(a)...

Hello! This is my first visit to your blog! We are a group of
volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a wonderful job!

Feel free to surf to my homepage ... Any Possibility of Acquiring Man Boobs following Surgery ?