26. 3. 2012

Jarní vitamíny

Krutá zima oslabila naši imunitu, proto musíme na jaře doplnit vitamíny! A každý ví, že vitamíny má hlavně to, co je zelené, červené a oranžové - jsem tedy vlastně chodící reklama na zdravou stravu (ale nebojte, nerozdávám žádné letáky, maximálně úsměvy).

Ani nevíte, jak se těším na rajčata, co budou zas chutnat jako rajčata a ne jako nabarvený kus polystyrenu. A vlastně na čerstvé cokoli, co nemusí procestovat půlku světa a dozrávat v umělé atmosféře. A co má nejen barvu, ale (nastojte) i chuť. Aktuálně bych snad ještě měla podotknout, že zároveň nemá třikrát přelepenou dobu spotřeby. Že bych začala zahradničit?

Kabát - sekáč, 290Kč; kožená brašna - ebay, 28 dolarů; sukně Morgan - ebay, 140Kč i s poštovným; svetr Orsay - 300Kč; punčocháče HM - výprodej, 30Kč; spona Flexi8 - 12 dolarů; boty Salvadore Sapena - sekáč, 390Kč.

Foto Hanka H.




12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zase krása. A kabát vůbec není "babský" jak psali na FB :-) P.

PS: Jen to, že se podívám na VAše fotky, mi zpříjemní den. Mají u Vás štěstí, že Vás vidí na vlastní oči!

Anonymní řekl(a)...

Moc se mi líbí sukně! A ta spona...ach... už bych se mohla rozhoupat a nějakou si pořídit :)
No jinak na čerstvé všechno se taky těším, jenom nechápu jednu věc: ovoce a zeleninu jsem jedla celou zimu (saláty k večeři byly na denním pořádku), ale sotva je po zimě, všechna zelenina tak ukrutně zdražila, že si to prostě nedám. :-/
A každopádně - ať žijí čeští farmáři! (Veru teď na podobnou tématiku psala u nás na blogu článek;))
Verunka

Heather ♥ řekl(a)...

Nejvíc se mi líbí sukně a kabelka

Katka Foltánková řekl(a)...

Sukně je nádherná, krásný potisk.

Anonymní řekl(a)...

zahradničení vřele doporučuji, vlastnoručně vypěstované chutná nejlíp ;o)

Anonymní řekl(a)...

Ach, to je krásné... :o) Ty botičky...

Shraven řekl(a)...

Krásná sukeň :-) A ty punčochy... Kam na ně chodíte?

Channah řekl(a)...

Opět moc děkuji za všechny komentáře!

Verunka: souhlasím, taky nedám na farmáře dopustit. U nás jsou teď různé prodejny i trhy, takže výběr je.

Morgiss: No jo, ale když mně všechno chcípne - buď to přeliju, usuším nebo mi to sežerou mšice :´(

Shraven: tyhle zrovna jsou háemkové :)

Anonymní řekl(a)...

Nejvíce se mi líbí spona. Také bych si takovou ráda objednala, avšak se zahraničním obchodem nemám zkušenost. Kdybyste náhodou některá objednávala, ráda bych se přidala. Alespon bychom se rozdělili o poštovné :-)

Krásný den. Marcela

Zuzka řekl(a)...

Ještě je dobré "Na všechno se vykašlu a bude ze mě princezna." Námořníka a beduína si přidávám do slovníku :)

Channah řekl(a)...

Marcela: pozor na limit pro platbu DPH/cla, je to myslím 30 dolarů - aby se pak spony tím proclením neprodražily, namísto ušetření.

Zuzka: přidávám si do slovníku užitečných rčení!

Anonymní řekl(a)...

Nádherné, hlavně ta sukně skvostná. Na první pohled by člověk tipoval cenu řádově v tisících, a ono ne :)) Velmi povedené